Hallo, kan iemand me helpen?
Ik heb in februari een auto gekocht van Volkswagen, sindsdien zijn er verschillende problemen: klapperende geluiden bij het indrukken van de remmen, het scherm wordt zwart tijdens de hele rit omdat de achteruitrijcamera aan blijft staan en dan uitvalt, de sensoren van de buitenspiegels werken niet consistent, de Bluetooth-verbinding met de telefoon valt constant weg en maakt opnieuw verbinding, de verwarming ontwasemt de ramen niet.
Als ik Volkswagen bel, lijken ze helemaal geen empathie te hebben. Ik had het vorige maand geboekt (een afspraak waar ik 2 maanden op moest wachten), maar omdat ik mijn rijbewijs niet had meegenomen, kon ik het daar niet laten, en een servicemedewerker kwam met de auto en probeerde de problemen te horen of te zien, maar natuurlijk gebeurde het op dat moment niet bij hen. Ook probeerde men me af te schepen met redenen waarom deze dingen zouden kunnen gebeuren. Ik heb opnieuw geboekt en moet nog eens 2 maanden wachten.
Nu wordt me verteld dat ik ÂŁ20 per dag moet betalen voor de verzekering van een vervangende auto als ik de auto ter controle inlever, terwijl geen van deze problemen mijn schuld is. Mijn lokale Volkswagen-dealer is heel snel na de aankoop van mijn auto gesloten. Als ik dat had geweten, had ik het voertuig niet gekocht. Nu moet ik 40 minuten reizen. Hoe kunnen ze me ĂĽberhaupt geen vervangende auto geven, al was het maar uit pure overlast?
Als iemand me kan helpen en me kan laten weten wat mijn wettelijke rechten zijn of als er iets is dat ik tegen Volkswagen kan zeggen of doen, want dit trekt me echt naar beneden.
Bedankt
Ik heb in februari een auto gekocht van Volkswagen, sindsdien zijn er verschillende problemen: klapperende geluiden bij het indrukken van de remmen, het scherm wordt zwart tijdens de hele rit omdat de achteruitrijcamera aan blijft staan en dan uitvalt, de sensoren van de buitenspiegels werken niet consistent, de Bluetooth-verbinding met de telefoon valt constant weg en maakt opnieuw verbinding, de verwarming ontwasemt de ramen niet.
Als ik Volkswagen bel, lijken ze helemaal geen empathie te hebben. Ik had het vorige maand geboekt (een afspraak waar ik 2 maanden op moest wachten), maar omdat ik mijn rijbewijs niet had meegenomen, kon ik het daar niet laten, en een servicemedewerker kwam met de auto en probeerde de problemen te horen of te zien, maar natuurlijk gebeurde het op dat moment niet bij hen. Ook probeerde men me af te schepen met redenen waarom deze dingen zouden kunnen gebeuren. Ik heb opnieuw geboekt en moet nog eens 2 maanden wachten.
Nu wordt me verteld dat ik ÂŁ20 per dag moet betalen voor de verzekering van een vervangende auto als ik de auto ter controle inlever, terwijl geen van deze problemen mijn schuld is. Mijn lokale Volkswagen-dealer is heel snel na de aankoop van mijn auto gesloten. Als ik dat had geweten, had ik het voertuig niet gekocht. Nu moet ik 40 minuten reizen. Hoe kunnen ze me ĂĽberhaupt geen vervangende auto geven, al was het maar uit pure overlast?
Als iemand me kan helpen en me kan laten weten wat mijn wettelijke rechten zijn of als er iets is dat ik tegen Volkswagen kan zeggen of doen, want dit trekt me echt naar beneden.
Bedankt